marți, 20 octombrie 2009

Space - the final frontier!

Odata cu vremea, s-a schimbat si starea psihica sau fizica a unora dintre noi. Referindu-ma doar la ultima, observam ca se petrec niste transformari infricosatoare, care ar putea duce la schimbarea cartii de identitate ce-mi apartine cu carnetul de sanatate si pedigreeul lui Dexter. M-am gandit la asta pentru ca, de trei- patru zile, Dexter pare a evolua treptat, incepand sa isi foloseasca numai trei picioare pentru a merge, ba chiar cersind biped pentru multa vreme atunci cand isi doreste ceva ce ii depaseste statura, asta in timp ce eu am sarit direct la ultimul stadiu, tarandu-ma in patru labe de tot felul de dureri/trairi/(ne)simtiri.

Nu ar fi nicio problema, mi-e groaza doar de faptul ca ar trebui probabil sa imi implantez microcipul care ii era destinat lui Dexter pentru a mai ajunge vreodata sa prind batul pe o plaja din Grecia, si totul, pana la injectii-n ceafa!

Doctorul pare sa infirme, insa, ipoteza mea. Ma refer la veterinar, bineinteles. Problema lui Dexter este una fireasca, ce tine de specia lui, si nu presupune deloc, sustine acesta, sansa de a evolua intr-o fiinta superioara (afirmatie la randul ei discutabila, desigur). Astfel incat i-a administrat o injectie-n piciorul opus celui pe care il ridica (foarte logic, indeed) si i-a prescris niste vitamine. Simplu. Asta in timp ce eu raman in pozitia sus-mentionata, intreband cat costa halatu’ si rontaind un bob de Chappi.

2 comentarii:

comanu spunea...

auzi,
ai inceput sa si musti?
ca as avea niste clienti.

p.s
dexter, marsh la serviciu.

Irina spunea...

Cel ce latra nu musca (inca), deci aduc osu'. Iar Dexter nu raspunde la marsh, ci numai la pliz, asa ca mai sta in concediu medical o vreme.