vineri, 2 octombrie 2009

Etat d'esprit

Cu ce ne laudam:

1. Cu 20 de saptamani de companie discreta a Celui Mai Baietel. Mai avem inca atatea pana il cunoastem, si abia asteptam!

2. aaaaa……

3. Ai platit lumina?

Cu ce nu ne laudam:

1. Pai nu ne laudam cu cele de mai sus (asta doar pentru ca nu suntem laudarosi din fire, nu pentru ca nu am avea cu ce!);

2. Cu datoriile la stat pe care le a(ve)m si care ma obsedeaza (prin urmare le tot aduc in discutie);

3. Cu faptul ca nu imi vine sa mananc nimic (unde-s poftele de altadata?);

4. Cu Dexter, care probabil nu o sa invete niciodata sa isi faca nevoile NUMAI afara;

5. Cu diminetile in care ne certam pentru ca eu ma trezesc la 6 sa mergem la piscina/sala si dupa o jumatate de ora de incercari ratate de a-l trezi ajung la eternul inevitabil “io ti-am zis sa nu mai stai pana la doua noaptea la calculator ca nu te trezesti dimineata”;

6. Cu rufele spalate in public.

In rest… armonie, numele tau e jobul meu!

Niciun comentariu: