marți, 6 octombrie 2009

Marti. Incepem o noua saptamana.

Ce-ti poti dori mai mult dupa o duminica agonizanta, cu dureri musculare, stari febrile, dureri in gat si multe batiste la-ndemana? Bineinteles, un chiul de la munca, dar motivat! Si organizat, grupat, de neuitat, in doi! Intr-o astfel de zi speciala te trezesti si primul lucru pe care il faci este un concurs. Asa ca te arunci in lupta pentru suprematia “celui care se simte mai rau dintre noi doi”. (Arbitru a fost termometrul, am pierdut… )

Al doilea concurs care iti poate condimenta ziua este acela de a incerca sa iti amintesti numele cat mai multor personaje din “Tanar si nelinistit”. (Am pierdut si aici, scorul a fost strans pana la fara zece, m-am tinut tare pana la sfarsit, cand a aparut in cadru Victor. Am pierdut deci cu 0-1.)

Pe la pranz, razbit de foame, te hotarasti sa faci ceva ce n-ai mai facut demult. O ciorba si niste chestii la cuptor. Dupa un mic incendiu in care arde o carpa de bucatarie si un deget lipit de cuptorul incins, te gandesti ca mai bine mananci data viitoare, si te gandesti sa te culci. Nu poti, pentru ca se hotaraste Oprescu sa se lanseze in lupta pentru Cotroceni, dupa care PDL-ul fura trei parlamentari de la PNL, apoi familia de la Clejani se razboieste in direct cu presa ca ei nu se cearta cu fata lor care vrea sa se marite cu Sorinel de Aur, pentru ca, de fapt, ea nici macar nu vrea sa se marite!

Ziua se poate termina criminal cu noul episod din Dexter. Nu va amagiti, termometrul va arata iar o crestere a temperaturii, dar maine chiar nu aveti ce face. Back to work.

Am platit impozitul. Si lumina. De doua ori aceeasi factura. It's twice or nothing.

4 comentarii:

Andreea spunea...

1.Inca se mai difuzeaza Tanar si nelinistit :)) ? si 2.Cum sa pierzi la acest concurs??

Andreea spunea...

3. Tu de ce n-ai blogroll ?

Irina spunea...

1. Normal!!! 2. Eh, oricum, era un concurs fara premii... 3. Pentru ca blogul meu... nu este inca gata de lansare :))) iar cand va fi un blog adevarat, ma indoiesc ca o sa am prea multe in blogroll... o sa fie, oricum, o varza interesanta, probabil cu blogul lui nastase inserat printre cele de mamici...

Andreea spunea...

Oh..I miss the good old (young and restless) times! :D