joi, 8 octombrie 2009

Stiu ca e pacat, dar mi s-a-ntamplat!

Stim cu totii vorba aceea din batrani „nu-ti incepe saptamana de marti, cu plata impozitului dis-de-dimineata, ca-ti merge rau trei zile ata” . Nu-i asa ca ati respectat-o intotdeauna? O stiam si noi. Eu. Dar am nesocotit-o. Si asa am ramas fara masina.

Da, bine, o parcasem neregulamentar! Dar stiu si vorba cu capra vecinului, asa ca pe celelalte, care erau parcate la fel de neregulamentar, chiar pe trecerea de pietoni, de ce nu le-au ridicat? Aaa, pentru ca le-au luat doar pe cele din dreptul casei babei nebune care ii suna frecvent si le urla in telefon sa vina sa ridice masinile parcate (neregulamentar, da) langa casa ei? Raspuns afirmativ, ca sa nu repet.

Sa stiti ca daca vi se ridica masina din sectorul 1 trebuie sa ajungeti pe aleea Ma-te-lo-ti-lor nr. 31-...-43. Neaparat sa luati un taxi, altfel nu aveti nicio sansa sa o bunghiti! E frumos pe aleea Ma-te-lo-ti-lor, multa liniste, padure in stanga, lac in dreapta (pe aleea, insist, Ma-te-lo-ti-lor, cum altfel?!), pasarele...

Am gasit la fata locului trei retardati si-o doamna, in doua maghernite dintr-un cotet imens de masini, care mi-au scris pe procesul- verbal ca imi restituie autovehiculul marca „Peugot”, asta dupa ce initial au refuzat sa mi-o dea pentru ca pe talon e trecut numele sotului. Si ce sa le explici handicapatilor de comuniunea de bunuri a sotilor cand ei se activeaza imediat ca de fapt ce tot spui tu ca esti sotia, cand te cheama altfel ca pe cel despre care sustii ca ti-e sot. Deci da. Aici, stiu deja din experienta, lupta e pierduta. Am dat o declaratie ca eu sunt sotia, in ciuda aparentelor create de nume. Dupa care m-am hotarat sa gasesc si cateva zgarieturi pe masina pe care sa le trec pe procesul- verbal. Ca le-am facut eu, ca le-au facut ei, sa lasam pe altii sa decida. Eu mi-am deschis drumul.

Ah, era sa uit! Am platit si o taxa. Un fleac, cum ar spune comisarul Moldovan. 8 milioane jumate.

Prin urmare, fac trimitere (fara obscenitati) la origini. Adica la sursa. Vorbesc de baba care solicita aproape zilnic ridicarea masinilor parcate neregulamentar in dreptul casei ei, loc in care parchez si eu, de altfel, atunci cand merg la piscina dimineata (pentru ca nu exista locuri de parcare in zona!!!! dar nu o sa vorbesc acum despre raportul de 398.940 de masini in sectorul 1 la 123.000 de locuri de parcare, o lasam pe data viitoare). Nu poate sa ramana asa! Spun asta mergand tot pe pe o vorba veche, „ochi pentru ochi, dinte pentru dinte”. De fapt, ce spun eu vorba, cand e lege! Si daca azi mie mi s-a aplicat legea, sa i se aplice si ei, vorba vorbei-lege!

Legea talionului!

Articol unic. Persoanei care a produs un prejudiciu trebuie sa i se provoace un rau identic sau similar celui pe care aceasta l-a produs victimei, pentru a se mentine egalitatea intre fapta si rasplata.

Astept acoliti fara scrupule!

P.S. Si eu, care nu credeam in horoscop...

3 comentarii:

Elena spunea...

marti sucks, regula generala.. la mine a fost marti 13. dar o scoatem la capat :)

eusitu spunea...

Ma aliez!
Propun sa-i gasim babei un mos nebun, care s-o "oboseasca" intratat incat sa nu mai aiba puteri sa scoata capul pe geam timp de aprox. 8 luni, adica exact atat cat ii trebuie mosului sa-i "manance" toata pensia drept recompensa pt munca prestata in conditii grele si daunatoare sanatatii, ajungand la valoarea totala de 8.5 mil - valoarea prejudiciului creat.Apoi s-o insele cu raposata ei mama, bunica, sora etc., drept pt care baba se va arunca de durere pe masinile parcate neregulamentar in fata casei ei. Ce zici?:))

Irina spunea...

daaaa.... sper doar sa intuiesc ziua in care va hotari sa se sinucida, deoarece nu vreau ca fix atunci sa imi parchez masina sub geamul ei, ca ma duce baba la faliment....