joi, 17 decembrie 2009

Boc, Boc, we’re back!

Dupa o lunga si chinuitoare boala (neindentificata pentru ca suntem in Romania) care m-a pus la pat timp de 10 zile, ne intoarcem pe blog precum Boc in guvern, nu ca ar fi fost plecat vreodata, vai ce ma speriasem! Sa se revizuiasca primesc! Dar sa nu se schimbe nimic! Poate doar daca o pun pe Udrea la justitie si atunci chiar ca ne gandim serios sa ne luam burta la plimbare spre orice alte meleaguri mai putin populate, pentru ca ne-am descoperim brusc foarte inadaptati lumii in care traim, intoleranti, obtuzi si, nu-i asa, comunisti.

Revenind la atmosfera calda si placuta din familia noastra, spuneam deci de boala. Pe scurt, a fost cu multa febra, frisoane (puternic zgaltaitoare, iar nu tremurande), dureri musculare, de cap, 4 spitale la fel de romanesti ca si politica, cu doctori nepasatori si asistente nesimtite ca-n obsesiile mele, teste ah1n1, ecografii la rinichi, coldrex, algocalmin, ceaiuri si portocale, infigere de ace in vena unu pentru recoltare sange, infigere de ace in vena doi (de fapt o data in vena si de doua ori pe langa, dar in ordine inversa) pentru fixare branula prin care sa picure perfid antibiotic si perfuzii atarnate de lampa cu picior din sufragerie.

Inca nu mi-au iesit toate rezultatele de la analize. Cred ca atunci cand esti grav bolnav in Romania analizele nu se fac cu scopul de a descoperi ce ai si de a te trata, ci pentru a afla de ce ai murit fara sa mai fie nevoie sa iti faca autopsia.

Partea placuta a acestei perioade a fost reprezentata de primirea si deci citirea unei carti foarte frumoase, care mi-a mai luminat un pic ultimele zile de agonie. Daca Aida ne recomanda chestii grele si profunde (20 de carti care ne-au schimbat viziunea despre lume din ultimii 20 de ani), eu pastrez linia blogului si va propun 1001 Children's Books You Must Read Before You Grow Up. Este o carte despre carti minunate (pe unele deja le-am pus in cos pentru a le comanda de pe Amazon pentru Cel pe Care Timp de Doua Saptamani L-am Numit Anton), in care am descoperit cu mandrie Ciresarii si La Medeleni.

Concluzie brusca din care veti intelege si de ce vine atat de brusc in acest post oricum dezlanat: ce bine ca m-am facut bine si ca m-am intors la birou, unde colegii de echipa ma asteptau cu bratele deschise si cu multe proiecte de terminat pana la sfarsitul anului!

4 comentarii:

Aida B spunea...

da da da
chiar ma intrebam daca nu ai patit ceva:(
unde gasesc lista asta?? o vreau neaparat, ca sa cumpar carti sau se le import din Romania.
si eu sint fani La Medeleni, Ionel Teodoreanu e cel mai iubit dintre scriitori, la mare concurenta cu IL Caragiale.
sanatate maxima, sa nu racesti (e cam tirzie urarea, sa stii ca si eu am avut una zdravana, tot pe vremea asta, am tusit de am zapacit-o pe aia mica in burtica), sa nu cazi!!!! grija mare, ma gindesc la voi :))

comanu spunea...

eu cred ca a fost reactia celui pe care timp de 2 saptamani l-a chemat anton. reactie de profunda nemultumire, s-a vazut. cum v-au venit mintile la cap, cum v-a dat drumul in lume. he can read your mind.
sanatate cu lanturi si cauciucuri de iarna.

p.s
auzi nu crezi k base ar trebui sa fie ministru de justitie, ce sa ne mai incurcam cu udrea?

Irina spunea...

@ Aida: chiar asa se numeste cartea: 1001 Children's Books You Must Read Before You Grow Up. O gasesti pe net si mai mult ca sigur si in librarii in Franta, se gaseste si in Bucuresti in anumite librarii mai... deosebite :P

@ Florin: Da, da, sunt atat de mult de acord cu peseul tau incat in urmatoarele doua saptamani o sa probez numele Traian.

comanu spunea...

multumesc,
nu merge caldura, dar am ras atata cand am citit raspunsul tau ca m-am incalzit.

p.s 2
pe langa traian, probezi si un emil?