miercuri, 30 decembrie 2009

Craciunul zero


La noi acasa, unii am impodobit un brad frumos si ciudat de suplu, am mancat sarmale, salata boeuf si tort, ne-am uitat la filme, am dormit si ne-am mai jucat putin cu Dexter (caruia ii place foarte mult varza murata).

Altii s-au foit non-stop, ne-au dat unora dintre noi, oameni bine intentionati si neputinciosi, picioare si capete in coaste, s-au asezat pe ficatul nostru si ne-au intins niste ligamente prin partea dreapta de am vazut stele verzi si in afara bradului...

Ne bucuram ca am trecut si de acest Craciun cu bine, ca am reusit si noi sa ne punem termopane si ca masina a scapat intreaga din zapezile si gheturile din Bucuresti, dar si din craterele aparute ca prin minune dupa topirea acestora. Suntem nerabdatori sa intram in noul an, care se anunta de vis, cu multi someri, salarii mai mici si preturi mai mari. 

Deja ii tinem pumnii (cu drag, mandrie si speranta intr-o soarta mai buna pe care sa ne-o croiasca) lui Honorius in lupta pentru un loc in parlamentul Romaniei, mai luam un distonocalm dupa faza asta si fugim sa facem plinu' la masina, ca se scumpeste benzina brusc cu 30% de la 1 ianuarie, iar pe 31 sigur se vor face cozi la benzinarii si poate se va termina si benzina, ce bine ca s-a votat jos comunismul!

3 comentarii:

Aida B spunea...

cind ai zis Honorius, m-am gindit la Minipop. uff.
cel mai mult m-am bucurat ca v-ati pus termopane. era si timpul, si sezonul, si momentul.
mult succes in ultima luna si jumatate si la multi ani!

comanu spunea...

eu nu inteleg de ce mai candideaza honorius. ar trebui sa modifice constitutia si pe astia de-s copii de oameni mari sa-i faca direct parlamentari. ce sa te mai incurci cu alegerile?
valentine, nicule, zoe sculati-l pe tac-tu sa ia de invat.

Irina spunea...

@ Aida: multumim mult de urari, la multi ani si voua!

@ Florin: am un mesaj de la maximus: "invidiosu-le!!!"